.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پروژه گازرسانی به شهر پول نوشهر کلنگ زنی شد


با حضور فرماندار نوشهر، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی و مسئولین محلی، پروژه گازرسانی به شهر پول از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 512 میلیون ریال کلنگ زنی شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، "محمد اسماعیل ابراهیم زاده" مدیرعامل شرکت گاز استان در این مراسم اظهار داشت: گازرسانی به این منطقه نیامند بیش از 25 هزار متر شبکه گذاری تغذیه و توزیع بوده و با گازرسانی به منطقه، 741 خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه مدت پیمان فوق الذکر 300 روز می باشد، افزود: عملیات نقشه برداری توسط کارشناسان شرکت گاز مازندران انجام شده و پیمانکار مربوطه نیز از امروز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد .

ابراهیم زاده با بیان اینکه گازرسانی به شهر پول به روش CNG انجام می شود، هزینه خرید دستگاهCNG را 70 میلیارد ریال دانست و یادآور شد: زمینی نیز به مساحت دو هزار مترمربع توسط خیری نیکوکار اهداء شده که ان شاء ا... ایستگاه مورد نظر در آن مکان نصب خواهد شد .

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تاکید کرد: گازرسانی به شهر پول نیازمند خرد جمعی، کار گروهی و تلاش و تعامل همه دستگاه های اجرایی است و همه باید شرکت گاز مازندران را در گازرسانی به این منطقه یاری کنند تا پیمانکار نیز تعهد خود در زمان تعیین شده به انجام برساند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید تندگویان وزیر نفت دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: آسایش و آرامش امروز به برکت خون شهدای گرانقدر و ایثار رزمندگان حاصل شده که باید از این دستاوردهای عظیم حراست و پاسداری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.